Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення товарів належної якості Заявка на обмін/повернення товару приймається протягом 72 годин із моменту отримання посилки! Повернення товару протягом 14 робочих днів. ВАЖЛИВО! При обміні/поверненні товар не повинен піддаватися механічним впливам (прання, прасування, носіння, бирки/ярлики на своїх місцях). Після отримання нами посилки проводиться огляд підтвердження претензії. Непопадання з розміром не вважається недоліком, тому що всі виміри вказані нами відразу, в описі фото. Для оформлення повернення Вам необхідно: - повідомити про проблему оператора - прикріпіть фото, на якому чітко видно причину (невідповідність вимірам, фабричний недолік). Після підтвердження про прийняття претензії відправляєте товар за адресою, яку Вам вкаже оператор. Повернення коштів здійснюється після того, як ми отримаємо товар. Повернення коштів складає картку чи грошовим переказом у відділення логістичних служб. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту отримання посилки у відділенні логістичних служб продавцем. Дякуюємо за розуміння.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.