Продавець Wish_to розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
201 відгук

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Wish_to
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0019:00
  • Вівторок
    09:0019:00
  • Середа
    09:0019:00
  • Четвер
    09:0019:00
  • Пʼятниця
    09:0019:00
  • Субота
    10:0018:00
  • Неділя
    10:0018:00
Контакти
+380 (50) 885-84-31
Wish_to
Наталія
Дніпро, Україна
foto.wish.to@gmail.comWish_to+380508858431
  • Instagram@wish_to

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення товарів належної якості Заявка на обмін/повернення товару приймається протягом 72 годин із моменту отримання посилки! Повернення товару протягом 14 робочих днів. ВАЖЛИВО! При обміні/поверненні товар не повинен піддаватися механічним впливам (прання, прасування, носіння, бирки/ярлики на своїх місцях). Після отримання нами посилки проводиться огляд підтвердження претензії. Непопадання з розміром не вважається недоліком, тому що всі виміри вказані нами відразу, в описі фото. Для оформлення повернення Вам необхідно: - повідомити про проблему оператора - прикріпіть фото, на якому чітко видно причину (невідповідність вимірам, фабричний недолік). Після підтвердження про прийняття претензії відправляєте товар за адресою, яку Вам вкаже оператор. Повернення коштів здійснюється після того, як ми отримаємо товар. Повернення коштів складає картку чи грошовим переказом у відділення логістичних служб. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту отримання посилки у відділенні логістичних служб продавцем. Дякуюємо за розуміння.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner